MELIOR ANNIS

Přihlášení do hry

Ukázat podrobné nastavení

Přítomnost adminů

ADMIN Nepřítomen

HELPER Nepřítomen

Odběr novinek

* nutno vyplnit
Email Format

Powered by MailChimp

Obecná chyba Chyba v kouzlech Návrh ke změně či vylepšení Žádost o novou funkcionalitu
317 2020-05-29 Nevyřešeno
Restart
dnes ?
Finální řešení Dne: 0000-00-00
řeší:
315 2020-05-19 Nevyřešeno
Opet utok neproveden
Markýz
Temný vládce
Kaštan" (1260)
zaútočil na
"Vévoda xxxxx"
Protiútok je příliš silný.
Do útoku pošlete, prosím, menší počet jednotek.

Sezralo to 100k zlata, cil si zatim v klidu poustel strelce aby stitoval.
Návrh řešení
Opravit. Uz bylo reportovano nekolikrat a stale bez vysledku.
Finální řešení Dne: 0000-00-00
řeší:
316 2020-05-19 Nevyřešeno
Zboř občas vypíše nesprávné hodnoty
MERS Cov * (9568) 2020-05-18 18:09:10

Radar (5311) úspěšně seslal(a) kouzlo Zboř na Vaši provincii
Kouzlo magicky zbořilo 2 budov(y).
Byly zbořeny tyto budovy:
Porcupium - 2 ks
Cirkus - 2 ks
Stromové město - 2 ks
Lesní tvrz - 2 ks
Hluboký les - 2 ks

Zborilo to jen 2x Porcupium, asi bug
Návrh řešení
Projít textový výstup reportovaný sesilateli i oběti
Finální řešení Dne: 0000-00-00
řeší:
312 2020-04-19 Právě se řeší
Exekuce
Nejsem si jisty jak presne funguje exekuce kdyz nemam zlato, ale prisla mi sprava a nevsiml sem si ze by mi neco ubylo (mozna by nebylo spatne do te zpravy pridat co bylo zabaveno)

Pro nezaplacení úvěru do stanovené doby byla provedena exekuce Vašeho majetku.

s pozdravem
I. Gnómská banka
Finální řešení Dne: 2020-05-07
řeší: Admin (780)
311 2020-04-13 Nevyřešeno
Zvysenie dynamiky hry
Ukazkova situacia:
Vcera som odohral, nabil ozivko, dostal tri prva do prota...
Dnes som nerobil nic - cakam na TU a kym pasnu CSka, vlastne som tu cely den ani nemusel byt... zajtra rano budi TU, padnu CSka a zas odohram, nabijem ozivko a pockam na prot...
Potom zas jeden a pol dna sa budem nudit v prote a cakat na TU...
V podste hram kazdy druhy den par minut a zvysok je len cakanie - na TU, na prot, na skoncenie CS....
Návrh řešení
1) Rychlost hry: 1TU/5minut (12TU/hodinu)
2) Cas na vratenie CS 48h----> 36h
3) Zvysenie prijmu zlata (Hosp. staveni 50zl---> 70zl)
4) Zvysenie primju many (Mag. Vez 55mn---> 72mn)
5) Zrusenie ozivka, alebo aspon jeho uprava (60% pri 5 prvach, max 70% pri 7 prvach, kazde dalsie prvo -20% z ozivka)
6) Prot - uprava: 4 prva do prota
Finální řešení Dne: 0000-00-00
řeší:
310 2020-04-07 Nevyřešeno
Pomalej best na mobilu
Cim vic polozek bestu, tim pomalejsi nacitani.
Ale fakt brutal.
Nejde skoro scrollovat, po kliknuti na jednotku trva 1-2 vteriny nez se okno zarovna na poli nabidky.
Návrh řešení
Netusim. Nejsem programator.
Finální řešení Dne: 0000-00-00
řeší:
308 2020-04-05 Nevyřešeno
kontokorent na manu
před nákupem na bestu jsem byl s manou v plusu, kolik jí bylo vážně netuším. Za tah jsem byl v mínusu asi 300, ale bylo ji víc, než bych tratil příhozem na bestu. Neodehrál jsem žádný tah, jen mi během času přišla jednotka z bestu. A teď mám manu -423. Kontokorent na manu jsem si nebral :-)
Finální řešení Dne: 0000-00-00
řeší:
307 2020-03-27 Nevyřešeno
Sodoma opet
Sodoma, to uz ani fakt neni vtipny. S pribyvajicima expama zraneni snad jeste klesa tvl. Bych se posr*l. Na 72% nezabije ani 10% stitu. Tohle bylo do uplne rozbity army. Asi hodne fer kouzlo na rozbitou armadu..

193 x Moira => 100692 x Vlk
zabito: 309, zbývá: 100383 / 168196 zraněno: 0%
brnění zbývá: 24%
3. kolo ->
Skrýt podrobnosti
Věrozvěst
Roup dětský sesílá "Sodoma"
Ostrý záblesk světla proťal bitevní pole.
Kouzlo zabilo nepříteli část jednotky Vlk v počtu 8700 a zranilo ji za 2%
Návrh řešení
Opravit. Idealne ne v prubehu veku
Finální řešení Dne: 0000-00-00
řeší:
306 2020-03-26 Nevyřešeno
Sodoma
Sodoma udajne opravena. Pritom je to snad jeste horsi nez predtim co se tyce zraneni. Sodoma na 71%

193 x Moira => 5749 x Behir
zabito: 10, zbývá: 5739 / 7307 zraněno: 0%
brnění zbývá: 64%
3. kolo ->
Skrýt podrobnosti
Věrozvěst
Roup dětský sesílá "Sodoma" Kouzlo bylo oslabeno magickou ochranou.
Ostrý záblesk světla proťal bitevní pole.
Kouzlo zabilo nepříteli část jednotky Behir v počtu 317 a zranilo ji za 3%
Návrh řešení
Opravit alespon na 10+10 nebo 15+10. Pocita se to pouze ze stitu.
Navic prochazi vicemene vzdy jen jednou a jeste ke vsemu je strasne nachylna na jakykoliv oslabeni.

193 x Moira => 3741 x Behir
zabito: 12, zbývá: 3729 / 7307 zraněno: 0%
brnění zbývá: 21%
4. kolo ->
Skrýt podrobnosti
Věrozvěst
Roup dětský sesílá "Sodoma" Kouzlo bylo magickou ochranou téměř odvráceno.
Ostrý záblesk světla proťal bitevní pole.
Kouzlo zabilo nepříteli část jednotky Behir v počtu 99 a zranilo ji za 1%

Pro porovnani temer odvracena kridla. A do vzduchu slo vsechno. A stejne se chova 30s. To je proste shit.

bezruk sesílá "Křídla" Kouzlo bylo magickou ochranou téměř odvráceno.
Elitní jednotky si nasazují zvláštní zařízení... a letají !!.
Kouzlo naučilo létat několik (19) druhů jednotek sesilatele až po sílu uskupení jednotky Gorgona o celkové síle 145292.
Finální řešení Dne: 0000-00-00
řeší:
305 2020-03-25 Nevyřešeno
Rozdělit, co se stane s vězni
Ahoj,
dalo by se prosim implementovat, aby mohl clovek urcit pocet veznu, ktere chce prodat za zlato/manu, aby to nebylo jen 100%
(chtel bych ted dat cas na zlato, cast na manu a nejde to)

Magnus
Finální řešení Dne: 0000-00-00
řeší:
303 2020-03-18 Nevyřešeno
Pocet TU do dokonceni stavby
Zbývá postavit 1 x Pevnost, stavitelé odhadují 69.05 TU

Spatne zobrazeni doby vystavby.
Návrh řešení
?
Finální řešení Dne: 0000-00-00
řeší:
304 2020-03-18 Nevyřešeno
kouzlo Hádanky
Zdravím, jen se mi nezdá pořád síla kouzla hádanky u amazonky, je mi jasný, že to zálží na skladbě armády, ale byť mám kouzlo pouze na 22%, tak mi kupodivu často projde, ale z 99% to vypadá takhle jestli 3x :D se mi stalo, že to zabilo asi 70 síly

Noobik sesílá "Hádanky"
Mocná sfinga hádanku vyřkne, střez se mistře, neznat odpověď.
Kouzlo zabilo nepříteli 0 síly a zranilo jednotky dle jejich inteligence.
Návrh řešení
posílení, případně alespoň ověření zda-li je to opravu ok díky
Finální řešení Dne: 0000-00-00
řeší:
302 2020-03-16 Nevyřešeno
nekroskop
nekroskop vyrábí noční můry místo mumií
viz výpis z
2020-03-16 09:25:42
Posel vojenský
díky za opravu
Finální řešení Dne: 0000-00-00
řeší:
301 2020-03-15 Nevyřešeno
prodej vězňů
defaultně nastaveno že správce věznice převede do provi lidi
99% hráčů prodává tj přehazuje na zlato, je zbytečné klikat a zvyšovat pravděpodobnost ukliknutí
Návrh řešení
defaultně po stavbě trhu s otroky dát jako první nabídku na prodej vězňů
Finální řešení Dne: 0000-00-00
řeší:
299 2020-03-09 Nevyřešeno
Chyba nekroskopu
Pred mrkni na celkivy pocet meho desa pred nekroskopem a po nem....

_______________________________
Napsal Posel vojenský (121):

"Kníže Lizo" (8933) zaútočil na "Kníže Kano" (8938)[ Tento útok je protiútokem pouze do části armády ]
K armádě 8933 se připojilo 107 x Archanděl od "Hliník" (6080)K armádě 8933 se připojilo 135 x Arkana od "Angar" (5970)K armádě 8933 se připojilo 7 x Písečný démon od "Angar" (5970)K armádě 8938 se připojilo 125 x Tempest od "Věrozvěst Roup dětský" (1260)K armádě 89
Návrh řešení
Spravit xD
Finální řešení Dne: 0000-00-00
řeší:
298 2020-03-05 Nevyřešeno
Vyska pozicky
Prehled možností
Od zl. Do zl. Na Max. TU úrok/365 TU
1 000 - 30000 300 43.80%
30001 - 60000 400 46.75%
60001 - 90000 500 51.10%
90001 - 120000 500 54.75%
120001 - 150000 500 58.40%

Máte-li zájem půjčit si peníze, vyplňte, prosím, níže uvedenou žádost.
Návrh řešení
Ahoj, pozeram sa na pozicky v banke a pride mi, ze je to neumerne vzhladom na brany. Vyska pozicky by mala byt taka, aby malo zmysel si ju zobrat... povedzme po prvej brane, ak leziem na druhu branu, tak za 30k toho vela nekupim, ale este ako tak da... ale aby som mam po 5 brane moznost pozicat si len 150k? Tam hy to uz malo byt aspon 0,5M... za to uz sa da nieco urobit.
Treba zohladnit, ze ako postupuje vek tak aj ceny jednotiek rastu:)
Navrah na vylepsie
Finální řešení Dne: 0000-00-00
řeší:
296 2020-02-23 Nevyřešeno
nekroskop
nekroskop mi při boji oživil nepřátelskou jednotku Děs místo aby vytvořil moje mumie
Návrh řešení
opravit kouzlo aby vytvářelo můj štít ne nepřátelský
Finální řešení Dne: 0000-00-00
řeší:
295 2020-02-16 Právě se řeší
Doplnit link na výpis boje do seznamu útoků
Můžeš prosím do seznamu útoků doplnit odkazy přímo na výpis daného boje?
Před vracením CSka se rád podívám na výpis daného prvoútoku a jsem líný to furt hledat v MAště...
Díky moc!
Finální řešení Dne: 2020-03-02
Bude příležitostně implementováno.
řeší: Admin (780)
286 2019-12-31 Právě se řeší
Nekroskop
. Nekroskop nefunguje správně a generuje jednotky divně
Návrh řešení
Zkontrolovat funkci a předělat popis kouzla
Finální řešení Dne: 2020-01-13
řeší: Admin (780)
285 2019-12-30 Právě se řeší
Znak magické protekce chybí v pořadí hráčů
Mám CSko na 9423 Karel.

Ve výpisu útoků vidím, že má magickou protekci. Ve výpisu pořadí hráčů (Vaše umístění) ale magickou protekci nemá.
Návrh řešení
Zkontrolovat, jestli se znaky vojenské a magické protekce zobrazují ve výpisu útoků a v pořadí hráčů stejně (např. i při posledním TU v protekci).
Finální řešení Dne: 2020-01-13
řeší: Admin (780)
283 2019-12-03 Nevyřešeno
Chyba v ozivovani
To ozivko určitě není v pořádku. Než bylo od útoku na lisaka 24 h, tak jsem měl 36/70 a teď mám 42.1/63.1, což je blbost, protoze lisak měl kvalitu 1

9405 Bakly All stars (2:37) 45:23:01 288389 58.68% prvoútok
prošel nevráceno 0.78 13 : 24
C 8938 Kano All stars (2:39) 45:21:09 309244 62.93% prvoútok
prošel nevráceno 0.56 14 : 22
C 9787 Remina Konfederace (15:06) 32:54:08 254016 51.69% prvoútok
prošel nevráceno 0.66 17 : 23
C 8499 Lisak Něžní barbaři (26:26) 21:33:12 166818 33.95% prvoútok
Finální řešení Dne: 0000-00-00
řeší:
281 2019-11-25 Nevyřešeno
při stornování stavby se nevrátí ani část prostředků
v mém případě při rozestaveném verbíři jsem omylem klikl storno stavby a nevrátilo se ani zlato ani mana
Návrh řešení
otestovat jestli je to specifikum jen verbíře nebo obecně budov
doplnit kontrolní otázku při stornování stavby , něco jako "Opravdu ...", ala např mazání pošty nebo objevovat/čekat do dostavění
Finální řešení Dne: 0000-00-00
řeší:
271 2019-10-01 Právě se řeší
Vylepšení informaci statistik věku
Zajímalo by mě, kolik zlata mi Alesi a Karlík zničili za celej věk. A popřípadě kolik zničil každý hráč celkem, nebo komu bylo zničeno nejvíc.
Neslo by to vytáhnout z logu?
Popřípadě další destruktivní kouzla jako je například zboř, prasečí mor a podobně.
Jsem si jistej, ze pokud je nekde log kouzel, tak z toho by to mohlo jít vytáhnout. Ale je to další prace navic, ze...
Finální řešení Dne: 2020-03-02
Uvidíme, zatím mi to připadá jako hodně práce.
řeší: Admin (780)
269 2019-09-13 Právě se řeší
tabulka slavy aliance
nefunguje, u vsech je nula, radi se to asi podle sily ali
Finální řešení Dne: 2020-03-02
Stále nevyřešeno, ale slibuji, že už brzy bude.
řeší: Admin (780)
268 2019-09-12 Nevyřešeno
automatické podpory pro všechny hráče

teoreticky dotaz.. kdyby mel kazdy hrac moznost mit do obrany i utoku 10% podpory (systemove) ale zaroven v alianci mit moznost vyuzivat pakty spoluhracu do vyse 19% nebo kolik je ted strop? v novackovske alianci by byli jen novacci a v aliancich mene aktivni hraci by meli obranu na 10% pakty aby nevybijeli aktivnim hracum.. zaroven by nekdo mohl hrat i bez aliance nejakou dobu a nebyl by to uplny propadak ktery odrazuje. proste muzes hrat solo...ale kdyz chces byt dobry musis mit alianci. ted
Návrh řešení
vymyslet, jak by to mohlo fungovat a přitom se nedat zneužít. pro normální hráče nějaká kombinace nebo výběr buď podpory od systému nebo od aliance.
jak řešit obranu a útok ? jak preferenci jednotek ?
Finální řešení Dne: 0000-00-00
řeší:
266 2019-09-08 Nevyřešeno
Nefunguje Bug resolver
Ty vole ty jsi idiot, dyk nezobrazuješ tendle text.
Návrh řešení
Prostě ho tam dodělej, vole.
Finální řešení Dne: 0000-00-00
řeší:
261 2019-08-20 Právě se řeší
Halusky
Halucinace nezranujou:

Lambda sesílá "Halucinace"
Zamlžené vědomí, je to tam a nebo není? Realita nebo blud, bojovníku jen ty suď.
Kouzlo přivodilo halucinace 6460 síly armády nepřítele a zranilo 2% jednotek.
Medúza -> 79865 x Zombie
zabito: 31, zbývá: 79834 / 84089 zraněno: 0%
brnění zbývá: 94%

1 meduza neni dorazec, melo by se prenaset plny zraneni 2%
Návrh řešení
Opravit. Chyba je bud v zobrazeni zraneni nebo kouzlo opravdu nezranuje.
Finální řešení Dne: 2019-08-20
řeší: Admin (780)
259 2019-08-19 Právě se řeší
Po smazání provi zůstanou CS
Pokud se mi smaže provi, na kteoru jsem útočil a pak se znovu založí zůstává mu CSko
Návrh řešení
Opravit skripty při smazání provi
Finální řešení Dne: 2019-08-20
Patrně chyba ve skriptu smazání provincie. Bude opraveno co nejdříve.
řeší: Admin (780)
260 2019-08-19 Právě se řeší
Prosím tě a nešlo by něco udělat s tímhle? Předpokládám že to je situace kdy člověk co měl specky zrušil provi a jednotky už se nedokážou vrátit zpět do oběhu

Speciální jednotky
Jednotka Vlastník

Velitel artilerie (0)
Válečný hrdina (0)
Návrh řešení
Finální řešení Dne: 2019-08-20
Zatím nevím, kde se jednotky seknou. Patrně souvisí s chybou 259 a smazáním provincie. Jednotky jsem odmazal ručně, měly by se objevit v bestu.
řeší: Admin (780)
257 2019-08-10 Právě se řeší
Zapamatovat si limit na čerpání
Kazdej věk si musím nastavovat limit na čerpání zlata a many. Je to i při přestupu do aliance.
Stejně tak defaultni nastaveni priority nové pribranych jednotek do armády. Default je na sto, ale ja vždycky nastavují default na nulu.
Návrh řešení
Uložit si ten limit stejně jako nastaveni počtu jednotek do útoku a jejich iniciativy.
Prioritu do podpor také ukládat a pamatovat si z věku na věk.
Finální řešení Dne: 2019-08-20
Bude implementováno.
řeší: Admin (780)
254 2019-07-25 Právě se řeší
tahy po bráně
Pokud brána přidá jako odměnu tahy nad 360 TU, po odehrání jednoho tahu toto hned zmizí a zůstane max 360.
Návrh řešení
Opravit tak, aby se dala odměna využít = nastavit dočasné maximum na 360 plus odměna (případně aktuální počet TU plus odměna).
Finální řešení Dne: 2019-08-18
Zatím nevyřešeno, ale bude implementováno.
řeší: Admin (780)
242 2019-06-03 Právě se řeší
neodpočítala se mana ve fajtu
Mlok ztrácí 14.05% síly armády, Jméno regenta ztrácí 30.68% síly armády
dala jsem fajt, normálně jsem kouzlila, mana se neodpočetla (kouzla asi prošly)
Návrh řešení
zkontrolovat odpočet many ve fajtech
pokud Ti mam poslat napr. výpis, dej vědět
Finální řešení Dne: 2019-06-04
řeší: Admin (780)
225 2019-04-28 Nevyřešeno
Nefunkční kouzla
Opravit Sodomu (nezranuje) - asi nejdulezitejsi
Koncentrace a Stesti pridavaji z aktualniho stavu many misto max. (asi v by chtelo opravit)
Halusky presunout na 4. branu nebo aspon na 3.
Zastropovat zran
Zastropovat dobytcak - i kdyz tady je to sporny, backfire je dobra demotivace
Udelat neco s amazonkou (nehratelny) - asi zlevnit hlavne na manu
Snizit ucinek osvicka
Presun koncentrace many na 5. branu, pripadne zvazit u nekterejch dalsich kouzel predkouzleni za 1000 many a sezrani many az pri s
Finální řešení Dne: 2019-04-28
řeší: Admin (780)
202 2019-01-10 Nevyřešeno
dalo by sa prosim fixnut to zmateni magu uz pred viancoami som to pisal nefunguje to na vedmu ...
Návrh řešení
iba to prosim opravte ja nesom nejaky pro hrac ale toto povolanie ma snad vsetko nahovno tak aspon kuzla by mu mohli fungovat ked uz je to teda mag
Finální řešení Dne: 2019-04-27
řeší: Admin (780)
200 2018-12-20 Nevyřešeno

Posel vojenský 2018-12-20 09:42:07 Předat Předat alianci
Lord Garmadon (9145) úspěšně seslal(a) kouzlo Transformace many na Vaši provincii
Kouzlo magicky přeměnilo 176608 many v 58179 zlata.
Posel vojenský 2018-12-20 09:42:15 Předat Předat alianci
Lord Garmadon (9145) úspěšně seslal(a) kouzlo Transformace many na Vaši provincii
Kouzlo magicky přeměnilo 178043 many v 63602 zlata.

nedostal som zlato neviem to hrat ale mag je najvacsi zobrak v hre konecne som sa potesil ale vraj to nefunguje
Návrh řešení
mohlo by to fungovat
Finální řešení Dne: 2019-04-27
řeší: Admin (780)
186 2018-11-21 Právě se řeší
divný odhad tahov
Zadával som full počet katedrál. Vypísalo mi to, že nemám dostatok zdrojov a možem postaviť 2. Potom prebehol tento odhad. Je to odhad pri 300 stavitelových dielnach

Zbývá postavit 2 x Katedrála, stavitelé odhadují 420.89 TU
Finální řešení Dne: 2019-05-06
Bude otestováno
řeší: Admin (780)
163 2018-04-13 Nevyřešeno
Kouzlo Pohraniční nájezdy
Pohraniční nájezdy zaplní věznice nad kapacitu
Při BF zotročují populaci a rvou jí do věznic.
Návrh řešení
Pohraniční nájezdy neprojdou/nezaplní věznice nad limit
Bf = populace bude odvlečena do provincie na které bylo kouzlo sesláno
Finální řešení Dne: 2019-05-06
řeší: Admin (780)
143 2018-02-01 Nevyřešeno
Zmatení mágů
když sešlu Zmatení mágů, občas projde jako backfire, nicméně mana se stejně přičte mě (hádám, že by mělo být změněné kouzlo zacíleno na toho, na koho jsem sesílala). Nezmění se ani určení ve frontě kouzel
Návrh řešení
opravit backfire Zmatení mágů
Finální řešení Dne: 2019-04-27
řeší: Admin (780)
140 2017-12-13 Nevyřešeno
Tréninková aréna zaíjí spec. jednotky.
Tah č.: 7517 / zbývá 74
Sesílání Tréninková aréna bylo dokončeno na 9361
Jednotky se vrhají po hlavně na své druhy, bojují, jako by ani nešlo o cvičení.
Zkušenost jednotky Bezhlavý rytíř stoupla o 0.53 %, avšak jedna jednotka podlehla způsobeným zraněním.
Zkušenost jednotky Černý ork stoupla o 0.48 %, avšak jedna jednotka podlehla způsobeným zraněním.
Finální řešení Dne: 2019-04-27
řeší: Admin (780)
136 2017-11-25 Nevyřešeno
Kouzla - válečník - zastrašení
Ahoj, tak já celou dobu žiju s tim, že zastrašení je 3. a 4. kolo nebo aspoň 4. a ono jde jen ve 3. Podle MA Wiki by mělo být ve 4. kole a neni, viz níže.

"Celkové použití kouzel v boji je jak v obraně tak v útoku u Válečníka většinou takovéto:
Vůdcův pohled (Zapomnětlivost), Hrdinství, Hrdinství, Zastrašení."

Válec sice neni magický povolání, ale podle mě se na tohle už ani moc nehraje. Jde o to, že to kouzlo je prakticky k ničemu, protože trénovanost kouzle jen v 1 kole je k ničemu. A kreje
Návrh řešení
A kreje se to s hrdinstvím, takže nepoužitelný. Nevim, jestli to je tak schválně udělaný, ale mě to přijde jako chyba. Mělo by to být aspoň ve 4. kole nebo 3. a 4.
Finální řešení Dne: 2019-04-27
řeší: Admin (780)
122 2017-10-23 Nevyřešeno
Pohranicni najezdy nemaji strop v zaplneni veznic.
Heh - asi bug ne? Pohranicni najezdy nemaji strop v zaplneni veznic.

Zaplnění věznic:69 644 (132 %)
Návrh řešení
Analyza kouzla a opraveni.
Finální řešení Dne: 2019-04-27
řeší: Admin (780)
114 2017-10-09 Právě se řeší
Vylepšení pro Možné cíle
Napadlo mě, zda by nešlo přidat do výpisu možných cílů i provincie pod 80% síly. Třeba od 65% s tím, že by byly buď nějak oddělené nebo jinou barvou, ale nejlíp asi jen s ikonou pro "provincie je příliš slabá". Jde o to, že člověk když útočí, většinou leze dolů a chce vidět co je pod 80% síly. Tahle možnost mi hodně chybí. Málokoho zajímají cíle 130% a víc.
Návrh řešení
Přidat do možných cílů hráče s nižší silou než 80% a nějak je odlišit.
Finální řešení Dne: 2019-08-20
Myslím, že to není špatný nápad. Asi bych toto implementoval v nejbližší době.
řeší: Admin (780)
105 2017-10-01 Nevyřešeno
pohraniční nájezdy
pohraniční nájezdy berou více než 30 tis. lidí, jak je v popisku
Návrh řešení
opravit popisek
Finální řešení Dne: 2019-04-27
řeší: Admin (780)
103 2017-04-24 Nevyřešeno
Sodoma - posilit
Popis chyby nebo návrhu: Kouzlo Sodoma je strasne slabe ve srovnani s ostatnimy kouzly pro 3, 4 kolo. Zabije minimum a zrani za 2% s expem 70% plus... Zran od Nekra s polovicnim expem dela 10% bezne, proste nesrovnatelne. Je mi jasne ze je to oroti Zrani nesrovnatelne, protoze Sodoma je dvoukolova zalezitost, kdezto Zran je jednokolova, ale i tak je to kouzlo naprosto nepouzitelne a stve me, ze jsem do jeho expeni investoval tolik casu/many/fajtu...:(
Návrh řešení
Návrh řešení: Posilit alespon dvojnasobne tak aby melo alespon 40% ucinek kouzla Zran.
Finální řešení Dne: 2019-05-06
řeší: Admin (780)
82 2014-12-01 Nevyřešeno
Ochrany z bran
Co třeba stabilní efekt magické obrany o 5% za každou bránu?
Nebo lépe:
1.-2. brána o 5%
3.-4. brána o 4%
5. brána p 3%
6. brána p 2%
7.brána o 1%
Celkově o 24%, a snížilo by to nutnost stavět tolik laborek. Samozřejmě není to moc, ale aspoň nepatrná výhoda pro brankáře.
Návrh řešení
Návrh řešení:
Finální řešení Dne: 2019-05-06
řeší: Admin (780)
79 2014-11-18 Nevyřešeno
Tréninková aréna
Psal Poslední drakobijce (8104):

navrh na zmenu kuzla do buduceho veku:
Návrh řešení

Tréninková aréna

navrhujem zrusit trenovanie 2 jednotiek nechat len 1 (koli tomu ze druha jednotka je na 99% vzdy biely drak)
a kedze bily drak nie je skoro nikdy na 100% lebo sa dotaca do podpor tak v jednom kuse v nom sila len pada...
ked je 90% bily drak tak ked prejde 5 zoslani tak realne je v nom mensia a vobec sa neoplati dotacat bily drak do podpor lebo ich viac zabije kuzlo :) (to uz ratam z 2% treningom jednotkNávrh řešení:
Finální řešení Dne: 2019-04-27
řeší: Admin (780)
74 2014-10-23 Nevyřešeno
sodoma zranenie
neni toto nahodou bug?? nezranuje nahodou do plneho poctu remorhazou? 1137?

45 x Víla -> 967 x Remorhaz
zabito: 0, zbývá: 967 / 1137 zraněno: 0%
brnění zbývá: 80%

Prizrak sesílá "Sodoma" Ostrý záblesk světla proťal bitevní pole.
Kouzlo zabilo nepříteli část jednotky Remorhaz v počtu 72 a zranilo ji za 9%

2 x Ďábel -> 895 x Remorhaz
zabito: 0, zbývá: 895 / 1137 zraněno: 5%
brnění zbývá: 80%
Návrh řešení
Návrh řešení:
Finální řešení Dne: 2019-05-06
řeší: Admin (780)
35 2014-01-11 Právě se řeší
In-game help
Chór III, hara (7724) Odpovědět Předat 11. 1. 2014 21:44:51 já bych v úpravách šel hlavně v tom, aby to bylo co nejjednodušší. Sama hra je dost složitá. Bylo by fajn zařadit nápovědu - tedy našeptávání. Například u začátečnické provi, by u každého odkazu např.: "stavět" byl "?" a po kliku by se člověk dozvěděl veškeré info o stavění. To samé třeba u jednotek - například k čemu je štít, jak by zhruba měl být aj. Manuál mimo je fajn, ale tohle učení zrychlí.
Návrh řešení
Ano to je pravda. Je rozpracován tutorial, na "papíře" jsou i další věci - speciální poslové, pomocník, který bude navigovat prvími tahy, ...
Finální řešení Dne: 2019-05-06
V MA je připraven systém pro in game nápovědu, který bude brzy implementován.
Pokud by měl někdo zájem pomoci s kontrolou a případnými změnami textů, ať prosím napíše na ID780.
řeší: Admin (780)
29 2013-12-24 Nevyřešeno
změna kouzel
Ahoj, někde v poště jsem četl, že uvažujete o tom, že půjdou zas sesílat všechny specky. Nejsem úplně proti, ale tenhle systém co tu teď funguje, mi přijde přece jenom zábavnější. Můj návrh je povolit 3 specky místo dvou a mít to odstupňované branami, třeba 1,2,3 nebo 1,3,5. Dále bych navrhoval smíchat všechraň a specky do jednoho kouzla, tudíž nechat všechraň a místo specek mít jakési upgrady všechraně (např modrý všechraň se zvýšenou modrou ochranou, ale za 155k many a zvýšenou dobou sesílání) za každý takový upgrade bych snížil trénovanost daného kouzla na polovinu (mix s 0%ním kouzlem). Vyřešilo by to starost s tím jestli a kdy má všechraň přemazat specku a vůbec mi to přijde o něco elegantnější. Doufám že o tom aspoň zauvažujete, než tento návrh smetete ze stolu a třeba vás to inspiruje k nějakému vlastnímu nápadu.
Finální řešení Dne: 2019-04-27
Poznamenáno, jako možná změna. Zatím se nebude implementovat.
řeší: Admin (780)